FANDOM

OrginalRedigera

"Det gjordes en poll på loading.se för några år sedan. Frågan som ställdes var ifall man skulle valt bort tv-spelen om en kärlekspartner krävde de. Förvånande många svarade ja. Vilken rövfitta skulle ens kräva något sådant undrar jag? Jag och min flickvän träffades på filmtipset.se. Vad partnern har för filmsmak är långt mycket viktigare än hur man går ihop i sänghalmen eller att förälskelsens eufori håller i sig för evigt (en kemisk omöjlighet). Men att välja bort kärleken till en filmen vore ju att välja bort kärleken som förde jag och min partner samman. När vi är sextio kommer det vara viktigare att vi fortfarande kan njuta av film tillsammans än att vi knullar som kaniner flera gånger i veckan."

VarianterRedigera

GräsRedigera

"Det gjordes en poll på flashback för några år sedan. Frågan som ställdes var ifall man skulle valt bort gräset om en kärlekspartner krävde de. Förvånande många svarade ja. Vilken rövfitta skulle ens kräva något sådant undrar jag? Jag och min flickvän träffades på underforumet tripprapporter. Vad partnern har för strain-smak är långt mycket viktigare än hur man går ihop i sänghalmen eller att förälskelsens eufori håller i sig för evigt (en kemisk omöjlighet). Men att välja bort kärleken till gräset vore ju att välja bort kärleken som förde jag och min partner samman. När vi är sextio kommer det vara viktigare att vi fortfarande kan njuta av en joint tillsammans än att vi knullar som kaniner flera gånger i veckan."

PedofiliRedigera

"Det gjordes en poll på darknet för några år sedan. Frågan som ställdes var ifall man skulle valt bort barnsex om en kärlekspartner krävde de. Förvånande många svarade ja. Vilken rövfitta skulle ens kräva något sådant undrar jag? Jag och min flickvän träffades på underforumet PTHC. Vad partnern har för ålderspreferenser är långt mycket viktigare än hur man går ihop i sänghalmen eller att förälskelsens eufori håller i sig för evigt (en kemisk omöjlighet). Men att välja bort kärleken till barnknull vore ju att välja bort kärleken som förde jag och min partner samman. När vi är sextio kommer det vara viktigare att vi fortfarande kan njuta av en slät och len barnkropp tillsammans än att vi knullar som kaniner flera gånger i veckan."

ParklivRedigera

"Det gjordes en poll i parliv för några år sedan. Frågan som ställdes var ifall man skulle valt bort radarparet om en kärlekspartner krävde de. Förvånande många svarade ja. Vilken rövfitta skulle ens kräva något sådant undrar jag? Jag och min flickvän träffades i undergruppen parliv dating. Vad partnern har för poddpreferenser är långt mycket viktigare än hur man går ihop i sänghalmen eller att förälskelsens eufori håller i sig för evigt (en kemisk omöjlighet). Men att välja bort kärleken till radarparet vore ju att välja bort kärleken som förde jag och min partner samman. När vi är sextio kommer det vara viktigare att vi fortfarande kan njuta av ett nytt avsnitt av radarparet tillsammans än att vi knullar som kaniner flera gånger i veckan."